HAPPY NEWYEAR !! - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu HAPPY NEWYEAR !! - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu

HAPPY NEWYEAR !!

Door: wijnandpanjer

Blijf op de hoogte en volg wijnand

02 Januari 2011 | Nederland, Leek

Allemaal de beste wensen !!
Oudjaarsdag in Airlie beach.Na het ontwaken op een illegaal stuk bij het strand (gehoord van nederlandse jongens),op naar het zeilschip SISKA,
Samen met 19 mannen en vrouwen incl 3 man CREW zeilen naar white sundays island .Heel bijzonder om oud/nieuw op een zeilschip te vertoeven.De schoenen moesten allemaal uit en in een grote zak mmm lekker fris.s,morgens zeilen en later snorkelen bij een eiland,met een motorbootje werden we heen gebracht,wauw wat een mooie natuur hier onder water!vissen die allerlei kleuren hadden,soms zoveel dat je gewoon niet wist waar je moest kijken.Zelfs een met paarse stippen en gele ogen engerd!af en toe ook wat grotere vissen pff later weer aan boord en weer varen s,middags weer snorkelen en s,avonds waren we in een baai voor de nacht.Daar werden we uitgenodigd voor een party ivm oud en nieuw op een andere boot.Dat was een geweldig feest de mannen waren daar verkleed als vrouw.
Tussendoor zwom er aldoor een dolfijn langs de boot heel bijzonder!
lekker ouwehoeren de meesten gingen even na middernacht weer terug,ik mistte de boot haha samen met mijn aussie vriend uit Sydney.Wat hebben we een lol gehad,ik had op den duur een roze bikini broekje aan.De kapitein speelde gitaar en een andere man zong erbij super!De volgende dag was het dus nieuwjaarsdag ik werd wakker met een smile daar lag een roze broekje haha.Om 8 uur ontbijt en de muziek ging gelijk weer aan, yeah vervolgens naar white sundays island.
Wat was het daar mooi, echt een ansichtkaart,gelukkig scheen de zon weer volop,iedereen maakte zich bezorgd om mij ivm mijn rode huid pff.daar een nieuwjaarsduik gemaakt in het zeer heldere water.lopen door het water en kijken naar jonge lemon haaien die tussen ons door zwommen,later nog een grote stingray!
later weer zeilen en geholpen om het zeil te hijsen pff zwaar werk.
wat heb ik deze dagen genoten!heerlijk luieren op het dek met wat schone dames(en heren) uit div landen oa korea,slovenie,australie, zwitserland,engelsen en een paar nederlanders.
helaas de reis was weer voorbij we kwamen op het eind van de middag weer in Airlie beach.S,avonds hadden we met zijn allen afgesproken in Beaches met live muziek hier is het echt toeristisch, maar iedereen was moe en het werd dus niet laat .Op weer naar mijn illegale plekje bij het strand mmm.Vandaag maar wat rusten ,heb de was net gedaan ,werd ook wel tijd stinken die kleding en handdoeken pff.Lekker tijd voor internet en dan vanmiddag maar weer zien. ik wil langzaam richting Sydney, maar de wegen zijn richting het zuiden afgesloten deze week.Heb besloten on half januarie naar New Sealand te gaan voor de laatste 6 week .snik, de eerste mnd is inmiddels om
Nu maar zien of ik de foto,s er hier op krijg.tot de volgende X ps ik mis de oliebollen!doeiiii