Big 5 - Reisverslagen van wijnand panjer - WaarBenJij.nu Big 5 - Reisverslagen van wijnand panjer - WaarBenJij.nu

Big 5

We zijn er weer.... ,na een aantal jaren van ,,rust" heb ik toch weer de reiskriebels en wil de winter weer overslaan.Nu is dat nog niet echt aan de orde met deze temperaturen.
5 januari ga ik op reis naar Zuid Afrika ,mijn dochter leek dat ook wat en gaat dus ook mee.Halverwege de reis komt haar vriend ook nog en reizen we samen verder.Marian gaat helaas niet mee ivm gezin en werkzaamheden.
2015 was een bewogen jaar ...beëindiging werk bij mijn werkgever waar ik 28 jaar gewerkt heb .Daardoor ook bij de brandweer weg van Leek. Beediging voor de verleende diensten bij de brandweer in de orde van oranje nassau. !! Vervolgens aangenomen bij de brandweer van Winschoten.Mijn huis verkocht in Leek Tja nu maar even uitrusten en weer op adem komen haha
Jullie kunnen weer meegenieten van de reis en ik probeer weer mooie foto,s te maken
Voor iedereen fijne feestdagen !!

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2016

van 35 naar -5 ...weer thuis !

14 Februari 2016

de Big Five

04 Februari 2016

de eerste kennismaking met de Big 5

25 Januari 2016

laatste dagen Kaapstad (Cape Town)

18 Januari 2016

amazing Cape Town
wijnand

Actief sinds 19 Nov. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 64985

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 14 Februari 2016

Big 5

01 December 2010 - 03 Maart 2011

Op zoek naar mijzelf

Landen bezocht: