Qweensland - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu Qweensland - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu

Qweensland

Door: wijnandpanjer

Blijf op de hoogte en volg wijnand

02 Januari 2011 | Nederland, Leek


jullie hebben vast wel gehoord dat het hier een beetje regent.Ik zie de kranten af en toe ,het is echt wel een ramp.Echt last heb ik er nog niet van gehad maar af en toe wordt je er wel mee geconfronteerd.De krokkedillentour ging bv niet door ivm de weersomstandigheden,maar geloof mij ik heb hier een fantastische tijd!De temperatuur is hier gewoon super.De kerstdagen zat ik in de buurt van Julia Creek vervolgens ben ik naar Townsville gereden,gelukkig kon ik nog ergens tanken want alles was dicht de 1e kerstdag.2e kerstdag kwam ik dan eindelijk aan de kust in Saunders beach,Yeah zeevissen met de kerstmuts op ,lachen!De BBQ die overal staan maar eens uitgeprobeerd super dat dat zomaar kan.daarna naar Townsville gereden waar een stuk van de zee afgeschermd was als een zwembad heel mooi.een jongen haalde een enorme vis uit de zee brr als ik die aan mijn hengel krijg pff.Daarvandaan met de ferry naar magnetic island,wauw overal verschillende verlaten stranden met zeer helder water, moooi!In een strand mocht je wel zwemmen ,heerlijk.Natuurlijk weer rood van de zon au au. de buschauffeur scheurde over het eiland heen pff en de wegen waren al stukken afgebrokkeld in de bergen.later kwam ik op een strand waar een speciale pier voor zeevissen was, een man vong daar net een kleine haai.weer terug naar Townsville en daarna richting Ayr onderweg in Bowen (Waar een enorme mango staat)bij een info centrum een zeilreis geboekt voor 2 dagen met oud/nieuw ,doorrijden naar Airlie beach om de reis te voltooien.
tussendoor nog naar een park geweest met een waterval een hele mooie tropische natuur,grote vlinders ,spinnen beh.natuurlijk even een duik gemaakt van de rotsen in het heldere water met wat canadese jongemannen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leek

Op zoek naar mijzelf

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2011

een half jaar later...

04 Maart 2011

veilig thuis !

01 Maart 2011

terug in Aussie land

26 Februari 2011

vervolg Christchurh

24 Februari 2011

Christchurch
wijnand

Actief sinds 19 Nov. 2010
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 65069

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 14 Februari 2016

Big 5

01 December 2010 - 03 Maart 2011

Op zoek naar mijzelf

Landen bezocht: