kerst in townville - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu kerst in townville - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu

kerst in townville

Door: wijnandpanjer

Blijf op de hoogte en volg wijnand

27 December 2010 | Nederland, Leek

even een kort verslag, problemen met internet ivm het slechte weer
nederland kan er wat van maar hier valt dus ook regen haha alleen de temperatuur blijft hier warm pff
van de uluru naar Alice springs waar dus veel aboridginals wonen ,daar een schilderij gekocht natuurlijk.daarna naar Barrow creek een soort hotel ehum waar je geld aan de muur mag plakken met je naam.het hangt er dus ook vol met bankbiljetten uit 130 landen!Vervolgens naar tennant creek en Julia creek waar ik de eerste kerstnacht heb overnacht
kom net vanmorgen uit townsville geslapen bij de zee.veel rommel op het strand. halve palmbomen takken enz.Nog geprobeerd om eem Baramundi te vangen maar helaas.morgen krokodillen kijken doeiiii

• 27 December 2010 - 17:14

Alex Goossensen:

Gezellige kerstdagen gehad buurman.
    Ik heb een leuk kado gehad voor de kerst ben voor de 3e keer oom geworden.
    Alles daar naar zin,je zult wel beter weer hebben dan wij hier.

• 28 December 2010 - 08:18

Yvonne Bulthuis!:

Wow, klinkt alsof je geen dag stil zit!
    Is natuurlijk ook niet de bedoeling, zoveel mogelijk bezichtigen en meemaken en vastleggen!
    Mooie foto's, maar dat gevilde konijntje heb ik heel erg snel doorgeklikt! Jakkes..
    Hopelijk heb je een mooie kerst daar gehad.. de foto met santa claus heb je al in the pocket!
    Alvast een goede jaarwisseling.
    Groetjes Yvonne.

• 31 December 2010 - 10:36

Stuart: Hdce Retired:

Hello Wijnand, hope you are having a great time in a great 'Down-Under'. I had many happy times in Aussie land. Groenten from Aalzen, saw him the other day. That's how I got this site address. Hope you are fit and well and had a good Christmas. In a few hours time your New Year will start.
    So I wish you a very HAPPY NEW YEAR with good luck, health and happiness.
    groetjes, stuart smith

• 31 December 2010 - 13:49

Anja Van Der Laan:

Hoi Wijnand,

Wij wensen jou vanaf van de andere kant vd wereld, een super 2011 toe!!!!!

Groeten, Johnny en Anja

• 31 December 2010 - 14:27

Arjen:

gelukkig nieuwjaar
    jij was weer es eeerder dan ons in nederland

• 31 December 2010 - 17:06

Henk En Diena Schutt:

moi wijnand een heel goed oud en nieuw en maak er een mooie tijd van

• 01 Januari 2011 - 11:56

Rob En Susanne:

he pap als eerst een heel goed, gezond en liefdevol 2011. Hoe heb je je oud en nieuw daar beleefd? De beelden op tv in sydney waren erg mooi, maar daar was jij wsl niet meer in de buurt. Bij ons in de straat ontzettend rustig! We wachten op je volgende berichtje! Dikke knuffel van hier xx!

• 03 Januari 2011 - 14:31

Harry De Vries:

Zo te zien heb je het daar wel naar je zin.
    Gelukkig Nieuwjaar, en nog veel plezier