Port douglas - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu Port douglas - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu

Port douglas

Door: wijnandpanjer

Blijf op de hoogte en volg wijnand

11 Januari 2011 | Nederland, Leek

De laatste dagen van Australie komen in zicht, donderdag vlieg ik naar New Sealand .Ik ben heel benieuwd hoe het daar is.Zit nu in Port Douglas (De naam doet mij ergens aan iets denken)
Heb de grote waterval van wallaman inmiddels gezien ,indrukwekkend als je dat hoort hoe het water van de berg afdonderd (265 mtr).Heb inmiddels een krokkedille tour gedaan en typ dus niet zo snel meer met een hand haha.
Helaas geen spektakel maar gelukkig wel 2 gezien,een van 2.5 mtr en een kleintje van 35 cm .Best wel spannend zo,n tour.
tijdens een rit even een nederlands onderonsje haha tijdens een broodje eten komen er 2 nl naast mij zitten en later nog 2
gisteravond op een betaalde camping met 2 aussies zitten kletsen ( dit gebied kan je niet zomaar ergens staan)het is overal erg rustig.De regen komt af en toe met bakken uit de hemel.ik hoorde vanmorgen dat er in Brisbane 8 mensen waren omgekomen ivm de regen en div vermist.Gauw weg hier op naar de zon (als die nog ergens is) Had in Tsjechoslowakije ook al zo veel regen bah
Morgen nog even genieten van de Great Barrier Reef .Met een boot naar wat eilanden en dan daar snorkelen in ongelovelijk helder water als ik de folders mag geloven.De vissen zien er ook veel belovend uit,wordt vervolgd !
knuffel en een groet uit mooi Australie