earthquake 6.3 - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu earthquake 6.3 - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu

earthquake 6.3

Door: wijnandpanjer

Blijf op de hoogte en volg wijnand

22 Februari 2011 | Nederland, Leek

zit ik lekker in de bibliotheek de laatste foto,s erop te zetten trilt het hele gebouw ,ik vraag was dat een trein? nee zeiden ze, dat was een aardbeving! wauw wat een raar gevoel later de rest van de foto,s erop gezet(de verbinding viel weg net als de telefoonverbinding) kregen we nog een lichte naschok.
De tv staat overal aan en je ziet beelden van Christchurch waar diverse gebouwen delen naar beneden zijn gevallen ,verscheidene mensen zijn om het leven gekomen.Laat ik nou onderweg zijn naar de plek des onheils bah ik moet as zaterdag dus de auto inleveren en daar het weekend blijven.Het is de de 2de x daar,in september was er een van 7.1 maar nu is er meer schade
Goed dat was even het laatste nieuws misschien kan je het vanavond op het nieuws zien. toedeloe jullie rillen van de kou en ik tril van de aardbeving haha doeiii