Wild-Life - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu Wild-Life - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu

Wild-Life

Door: wijnandpanjer

Blijf op de hoogte en volg wijnand

22 Februari 2011 | Nederland, Leek

dit slaat natuurlijk niet op mij haha
ik bedoel het leven in het wild ,al doe ik dat soms ook natuurlijk wel
Ben niet naar stewert eiland gegaan ik was wat laat en moest dan overnachten in Bluff maar daar was echt niets te doen en de overtocht en bus tesamen vond ik iets te duur.
De zuidkant heeft zoveel te bieden dat ik dat nou niet noodzakelijk vond.
Veel zeehonden/leeuwen en puinquins gezien schitterend om dat in het wild te zien.Queenstown was echt een super stad/dorp ,van daaruit nog een bus/boot reis gemaakt naar Milford sound een mooie tocht naar de fjorden en watervallen.Kwam de ene israelier weer tegen,en hebben samen nog het nachtleven bekeken.Nog een maffe avond gehad met een aussie en 2 ned meiden,aan de Vodka aan het strand met een kampvuur Super Hij is stuntman net als zijn vader een beroemde ,was laatst een documentaire over hem op de tv.In Dunedin nog 2 dagen gekampeerd bij het station en daarvandaan nog een mooie treinreis gemaakt met een oude trein 45 km per uur dwars door het land schitterend ben nu in Oumaru en heb met de duitse baardman afgesproken in Christchurh Nog een verhaal en dan zit het er echt op snik,aan de andere kant leef ik er wel wat naar toe.Even uitrusten en mij klaarmaken voor de volgende reis knipoog !! knuffels en tot de volgende X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leek

Op zoek naar mijzelf

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2011

een half jaar later...

04 Maart 2011

veilig thuis !

01 Maart 2011

terug in Aussie land

26 Februari 2011

vervolg Christchurh

24 Februari 2011

Christchurch
wijnand

Actief sinds 19 Nov. 2010
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 65067

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 14 Februari 2016

Big 5

01 December 2010 - 03 Maart 2011

Op zoek naar mijzelf

Landen bezocht: