uit de lucht gevallen - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu uit de lucht gevallen - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu

uit de lucht gevallen

Door: wijnandpanjer

Blijf op de hoogte en volg wijnand

14 Februari 2011 | Nederland, Leek

Het einde komt nu echt in zicht jakkes.Heb nog een nachtje in de middel of nowwhere geslapen aan de zee,mooi kampvuur er bij natuurlijk.stenen er om heen ideaal.explodeert er nou zo.n steen wauw,recht voor mijn bakkes.gelukkig alleen op mijn voorhoofd pff het vuur lag overal.nog een grot bekeken,lijken nu allemaal op elkaar.Een dronken gast heeft mijn auto en die van nog 2 anderen geramd op een free camping,ik had alleen mijn achterlicht stuk ,politie erbij maar ben bang dat ik zelf voor de kosten opdraai.Nog over een rivier gelopen via een lange loopbrug en teruggezwaaid met een stoeltje ,roets,nog goud gezocht en een heel klein beetje ook gevonden!Bij rockport nog weer zeehonden gezien met jonkies echt een plaatje van gemaakt!Nog hele mooie pancake rotsen gezien aan de westkust wauw het was vloed en het water spatte tegen de rotsen omhoog.De westkust heeft veel strand maar is niet echt geschikt om te zwemmen.vervolgens naar frans jozef gegaan en daar de gletsjer beklommen.tussendoor met de israeliers weer opgetrokken en later met vrienden van hun.Heb diverse wandelingen /bergklimmen gedaan en mooie rivieren en meren gezien ,de natuur is echt prachtig,vooral de weg naar Tanaka en Queensland.Heb vanmorgen in Tanaka gesky-dived.met een vliegtuigje de lucht in en dan met een begeleider samen er uit gesprongen pff wat een hoogte maar moooooi Geweldig,kostte wat geld maar geweldig om te doen.Ben nu in Queensland ,reed de laatste druppels uit de tank pff er kwam maar geen benzine pomp.Onderweg weer kennis gemaakt met de politie ik reed over 2 doorgetrokken strepen in de bergen,camera erbij haha, komt waarschijnlijk op tv balen ongeveer 85 euro,als ik betaal natuurlijk heb 28 dagen de tijd.Ben nog in puzzelwereld geweest in Tanaka een doolhof en div dingen om te zien echt een aanrader,oke mijn tijd is om tot de volgende X knuffels doeiiiii