dubai ! - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu dubai ! - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu

dubai !

Door: wijnandpanjer

Blijf op de hoogte en volg wijnand

04 December 2010 | Nederland, Leek

gisteren op een bootreis eindelijk nederlanders ontmoet,een stewardes met haar vader uit wassenaar.vandaag met een auto door de woestijn gecrossed,mocht zelf niet rijden maar dit deed ik die coureur niet na jeetje ik dacht echt dat we over de kop gingen!later op een kameel gereden, bbq en een show van oa buikdanseressen mooooi!ik trok op met australiers,geweldige mensen!
morgen de hoogste toren beklimmen X

• 04 December 2010 - 20:12

Lucie Oltmans:

Wat goed van je om dit avontuur aan te gaan! Gun jezelf de tijd om ervan te genieten. Wil je de groeten doen aan Wiebe? Veel plezier en ik ben benieuwd naar je volgende verslag.

• 04 December 2010 - 22:16

Marthie:

leuk om dit zo te lezen , geniet van alles , veel plezier als je je vriend daar ontmoet

• 05 December 2010 - 01:17

Ronald En Hanny:

Wat een mooie wereld daar, zo te zien op je foto's een lekker temperatuurtje. We genieten hier nog steeds van de sneeuw.
    Wat leuk om af en toe een berichtje van je te lezen.
    Geniet! Hebben ze daar ook honden?

• 05 December 2010 - 01:33

Alida:

heey nou leuk hoor de foto`s lijkt me goed vertoeven daar. Nou een nachtelijke uitruk gemist hier in de kou brrrr auto te water in diepswal

groetjes

• 05 December 2010 - 11:25

Jannes Bolhuis:

hè topper! ik wil je ontzettend veel plezier toewensen en weet zeker dat je een super tijd zult hebben. doet me goed dat je ondanks de vele bezienswaardigheden toch ook nog ook hebt voor mooie stewardessen haha groetjes jannes

• 05 December 2010 - 14:23

Danny & Julia:

Ziet er gaaf uit.goed te zien dat je je zo vermaakt.we zijn bernieuwd naar de volgende foto`s. zo zijn we toch een beetje bij jou, even met de gedachten naar het zonnige dubai.Het is hier nog steeds wit en koud. liefs danny & Julia

• 05 December 2010 - 15:14

Marianne:

(over-)geweldig(-ende) stad is Dubai, dan komen we er hier maar bekaaid af! Ik geloof datik noooooit meer naar huis terug zou willen........zoveel te doen...zoveel te zien...zoveel te koop...dat wordt voor jou straks echt acclimatiseren,niet alleen wat betreft de temperatuur;-)) Sinterklaas nog gezien onderweg? Groetjes, marianne

• 05 December 2010 - 23:09

Eveline:

Ha.. die Wijnand, wat heb jij a good life.....Super joh...hier dikke sneeuw,inmiddels aan 't dooien,glad...!
    Toch goed geregeld, dat je maatje morgen in dubai arriveert...Top..!!

Neem ervan..liefs....ME...!!!!

• 06 December 2010 - 19:09

Henk En Fiena:

Als je dit leest is het Dubai avontuur al weer geweest en zit je in Australié.
    Wij wensen jou een geweldig avontuur toe en houden je in de gaten.

Have Fun.

• 19 December 2010 - 15:39

Karin:

leuk om je zo te volgen en de fotos er bij de baard vind ik minder haha geniet er van