onderweg naar Dubai - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu onderweg naar Dubai - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu

onderweg naar Dubai

Door: wijnandpanjer

Blijf op de hoogte en volg wijnand

02 December 2010 | Nederland, Leek

Live uit Dubai,
na wat stress en lichtelijk wat zenuwachtig ging ik 1 dec dan toch echt weg. Mijn eerste tegenslag was dat wiebe mij niet op kon vangen in Dubai vanwege zijn werk Nu komt hij 5 dec zodat wij hier nog even samen zijn Dus snel nog even een hotel geboekt.Mijn familie reed met mij naar schiphol.Onderweg er nog even uit om het jonge hondje(nr 6)van hanny uit te laten .Geloof mij dat was geen pretje als je je al iets voorbereid hebt op het mooie weer.Op schiphol ging het allemaal vlekkeloos Het afscheid nemen was natuurlijk niet makkelijk.Ik vloog metEmirates, bij het raam en naast mij een lege stoel heerlijk !

  • 02 December 2010 - 19:43

    Marga ( Albron):

    ik wens je veel plezier en weinig op onthoud verder. dat je vindt wat je zoekt

    gr Marga

  • 02 December 2010 - 20:11

    Gerda:

    Hoi Wijnand
    Wens je heel veel plezier daar.
    Groetjes Gerda en Piet

  • 02 December 2010 - 20:20

    Aalzen & Anneke:

    hee mate
    heel veel plezier toegewenst van ons 2

    groet the hunter

  • 02 December 2010 - 21:24

    Marijke:

    De eerste stap is genomen, succes verder!!

  • 02 December 2010 - 21:42

    Marthie:

    't Komt best goed met jou, rustige reis verder, slaap lekkker!

  • 02 December 2010 - 23:42

    Johanna:

    Het is daar in ieder geval warmer dan hier. Groetjes Johanna

  • 03 December 2010 - 21:41

    Susanne En Rob:

    he pap goed om te horen dat alles goed gaat! Leuk dat je direct een kort verslag en wat foto`s op de site hebt gezet, gaan we zeker bij houden! Geniet nog even van de dagen in Dubai (die voor jou waarschijnlijk omvliegen) en spreek je gauw! Dikke knuffel xx

  • 04 December 2010 - 11:27

    Meindert:

    hoi Wijnand
    blij om te zien dat alles goed gaat.
    veel plezier op de verdere rijs en kom niet op glad ijs.

    groeten uit een koud Kollum Meindert en Trijntje.

  • 05 December 2010 - 09:18

    Hillie:

    Hoi Wijnand,

    Heel veel plezier daar!
    Groetjes Hillie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leek

Op zoek naar mijzelf

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2011

een half jaar later...

04 Maart 2011

veilig thuis !

01 Maart 2011

terug in Aussie land

26 Februari 2011

vervolg Christchurh

24 Februari 2011

Christchurch
wijnand

Actief sinds 19 Nov. 2010
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 65068

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 14 Februari 2016

Big 5

01 December 2010 - 03 Maart 2011

Op zoek naar mijzelf

Landen bezocht: