einde noord eiland - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu einde noord eiland - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu

einde noord eiland

Door: wijnandpanjer

Blijf op de hoogte en volg wijnand

07 Februari 2011 | Nederland, Leek

Daar was ik weer,Niet echt de tijd gehad om lekker achter internet te zitten op zich een goed teken haha.Van Port Jackson (Coromandel) waar je zwart zand/steen hebt naar hot water beach gereden.Onderweg kreeg mijn reispartner nog een ongeluk met haar bus, de weg was niet al te best (Gravel)en zodoende kwam ze tijdens het remmen dwars op de weg bam!! tegen een andere auto, ik reed er achter en kon gelukkig op tijd remmen pff op zich viel het mee ,een spatbord van de andere auto en de bumper van beide.Hot water beach was echt geweldig mooi strand met hoge golven ,je graaft een gat in het zand en er komt heet water in ,soms echt heet tot 60 graden We sliepen op de parkeerplaats lekker illegaal De andere vrienden(duitser en een uit new zealand) sliepen in een tent op de camping.zodoende waren wij de eerste de volgende dag ,lekker zwemmen en nog een surfboard gehuurd ,dit was niet echt een succes wat een golven.alleen met eb kan je daar een gat graven!Onderweg nog mosselen gegeten wat een grote jongens pff heerlijk !In cooks beach nog chilenen ontmoet ,gezellige avond!In Rotorua nog naar een dorp van de Maories geweest waar ook geisers aan het spuwen waren en borrelende modderbaden funny om te zien.De maories gaven nog een mooie show met zang en dansen.De nacht er voor trouwens vreselijk slecht geslapen,de brandweer sirene (extra buiten de pieper om)loeide 5x die nacht en er was storm en harde regen grrr Vervolgens alleen verder naar Taupo waar ik garnalen heb gevist in een kwekerij dikke jongens !!daarna met een super snelle boot over de rivier gescheurd echt sensatie af en toe 360 gr in het rond ,onder een grote waterval doorgescheurd ,was makkelijk hoefde ik daar niet meer heen.daarna naar Napiers aan het strand overnacht maar dat was geen mooi strand beh zwart zand en veel stenen.De volgende dag naar Wellington voor de veerboot naar zuid eiland.De boeking ging allemaal super snel,en zo had ik de avond nog om het centrum onveilig te maken met een amerikaanse uit new york.tot de volgende x doeiiii