Cape Reinga - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu Cape Reinga - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu

Cape Reinga

Door: wijnandpanjer

Blijf op de hoogte en volg wijnand

24 Januari 2011 | Nederland, Leek

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de reacties !!Natuurlijk geniet ik hier ,het weer kan momenteel beter maar tussendoor schijnt de zon gelukkig wel en hoe pff heb de vellen alweer aan de neus en voorhoofd hangen haha ja ik weet, ik moet mij insmeren.Heb zeer mooie stranden bekeken en bezwommen heerlijk in de hoge golven.Heb zelfs even op het strand gescheurd met de auto ssst mag natuurlijk niet ,stel dat je pech krijgt of vast komt te zitten.De zee wacht natuurlijk niet.
we zijn ook nog een paar dagen met 3 israeliers opgetrokken,wel lachen een leuke combinatie een duitser,nederlander en israeliers ??? S,avonds nog een joint gerookt pff wat een sterk spul haai ..Met z,n allen naar Cape reinga geweest ,het noordelijkste puntje van North island.Hier komen 2 zeeen bijelkaar ,echt een aanrader!!.vervolgens naar grote zandduinen/bergen.Geweldig net een woestijn.Daar nog een mooie wandeling gemaakt en met een plastic deksel van de bergen afgegleden.Later nog naar een helder meer waar we gezwommen hebben en tarzan hebben gespeeld.Nog een giga boom bewonderd, een zgn Kauri-boom wat een open haard hout haha ik geloof 16 mtr in omtrek.Later nog een museum van de kauri bewonderd,mooi opgezet !Mooie bergwandelingen gemaakt en zo vermaak ik mij nog steeds.Er is geen weg recht hier allemaal bochten en heuvels/bergen.weinig vreemde dieren,tja de kiwi maar die laat zich niet zien en leeft in het donker.Er liggen wel div soort dassen op de weg,ongedierte volgens de locals.Een keer last gehad van zeer kleine zwarte insecten,bijten die krengen en drie dagen jeuk grrr De campings zijn hier niet duur ,voor ongeveer 5a 6 euro heb je hele mooie plekken.Er zijn ook free campings maar dan rijd je vaak wat om.Mijn reis gaat nu naar de oostkust ,Coromandel,waar je een gat in het zand graaft en dan heb je heet water daarna naar een dorpje van de Maories en zo langzaam naar het zuiden waar ik met een ferry oversteek.Tot laters,groeten en knuffels doeiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leek

Op zoek naar mijzelf

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2011

een half jaar later...

04 Maart 2011

veilig thuis !

01 Maart 2011

terug in Aussie land

26 Februari 2011

vervolg Christchurh

24 Februari 2011

Christchurch
wijnand

Actief sinds 19 Nov. 2010
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 64994

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 14 Februari 2016

Big 5

01 December 2010 - 03 Maart 2011

Op zoek naar mijzelf

Landen bezocht: