welkom in Australie ! - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu welkom in Australie ! - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu

welkom in Australie !

Door: wijnandpanjer

Blijf op de hoogte en volg wijnand

07 December 2010 | Nederland, Leek

Wat een dag zondag.eerst met de bus naar de hoogste toren jaaa ik heb hem veroverd!wauw wat een uitzicht daarna naar het grootste aquarium, super gaaf! daar een leuke canadese (phillipijnse) dame ontmoet waar ik de hele middag mee ben opgetrokken.Samen nog een fonteinshow gezien onder die hoge toren heel indrukwekkend.De laatste nacht in Dubai ging ik naar een ander hotel omdat mijn vlucht gewijzigd was.Betaald door mijn vliegmaatschappij incl.diner en ontbijt met cafe yes eindelijk. Na een mooie afscheidsavond in Dubai ben ik dan eindelijk aangekomen in Australie.Naast mij 2 dames die naar new zeeland gingen.Een ging nog over haar nek behh.De controle was dus echt streng!de pas wel 5 x laten zien snuffelhondje bij de tassen langs pff
maar nu in mijn hostel in het centrum van Sydney,moet eerst maar eens geld halen haha zeer vriendelijke people hier.foto,s volgen.eerst hier de boel verkennen
Groet aan iedereen X doeiiii

  • 07 December 2010 - 07:36

    Karen Huitsing:

    He Wijnand...
    ik volg je verhalen.. .vind het echt super dat je dit bent gaan doen. En Sydney is te gek! Geniet ervan !

    liefs karen

  • 07 December 2010 - 10:15

    Maria:

    Yes... je hebt t eerste deel al gehaald!!
    Wil natuurlijk wel foto van die filipijnse schone zien :-)
    Geniet van alles!!
    knuf

  • 07 December 2010 - 12:54

    Edwin & Adele:

    Mooi dat je veilig bent aan gekomen. Nu eerst de boel verkennen en veel foto's maken. Wij willen alles mee beleven. Haha

  • 07 December 2010 - 21:28

    Henk En Diena:

    leuke foto's en verhalen. Zet 'em op, ook bij onverwachte momenten.

  • 08 December 2010 - 12:31

    Anja Van Der Laan:

    Hey Wijnand...

    Geweldig wat je doet,
    ik volg je hoor!

    Hoop dat deze reis je iets geweldigs mag brengen!

    Geniet ervan!

    Groeten van ons uut 7-huuzn

  • 08 December 2010 - 15:43

    Marianne:

    Extra pascontrole? ....weet je zeker dat je die baard laat staan ;-)

  • 08 December 2010 - 16:28

    Jos:

    relax be cool and enjoy your time downunder

  • 08 December 2010 - 20:21

    Jaap Stokroos:

    Hallo Wijnand
    Ik volg je reis en verhalen.
    Super!
    Groet, Jaap

  • 31 December 2010 - 13:10

    Eveline:

    Lieve Wijnand, ik wens alle goeds voor het nieuwjaar, zet 'm op Liefs dikke knuffel Eveline xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leek

Op zoek naar mijzelf

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2011

een half jaar later...

04 Maart 2011

veilig thuis !

01 Maart 2011

terug in Aussie land

26 Februari 2011

vervolg Christchurh

24 Februari 2011

Christchurch
wijnand

Actief sinds 19 Nov. 2010
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 65000

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 14 Februari 2016

Big 5

01 December 2010 - 03 Maart 2011

Op zoek naar mijzelf

Landen bezocht: