een half jaar later... - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu een half jaar later... - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu

een half jaar later...

Door: wijnandpanjer

Blijf op de hoogte en volg wijnand

08 Augustus 2011 | Nederland, Leek

Daar was ik weer,er is inmiddels heel wat gebeurd en heb dan ook bepaald niet stil gezeten.
Zoals de meeste van jullie wel weten heb ik de laatste 2 jaar in het centrum van Leek gewoond in het huis van een ex-collega .Nadat ik terug kwam van de lange reis had ik behoefte aan een eigen plekje.Dit heb ik inmiddels gevonden aan de Nijenoertweg 12 in Leek.Een eigen huis met een garage heerlijk.Maar omdat ik maar 4 dagen in de week werk kon ik geen hoge hypotheek krijgen en dus geen kant en klaar huis.Vandaar dat dit huis wat extra onderhoud nodig heeft.
Op dit moment ben ik nog steeds aan het klussen maar er komt langzaam schot in.Vandaar dat ik mijn sociale leven op een laag pitje heb ,sorry voor dat!Ik hoop dat jullie allemaal een mooie vakantie hebben! (of gehad )en mocht je langs willen komen laat het maar weten, Groet wijnand

  • 09 Augustus 2011 - 11:38

    Marianne:

    Geweldig! Je hebt genoeg energie opgedaan om je in een heel nieuw project te steken! Zo te zien pak je het meteen rigoreus aan! Het wordt straks wel even mooi je eigen stek enik kom graag eens kijken!
    Groetjes, Marianne

  • 09 Augustus 2011 - 14:31

    Aart En Marthie:

    leuk stekje neef! maak er wat moois van he, ehhhhh.. misschien vind je ergens in de bouwtroep waar je naar op zoek bent? vaak zoeken we te lang en is het eral lang, kijk maar om je heen er is zoveel moois , als je het maar zien wilt, echt waar! zoek niet te lang, zonde van je tijd, het is er al,
    daaaag liefs van ons

  • 09 Augustus 2011 - 17:01

    Maria:

    jooo... wat een verbouwing!!! Je hebt niks teveel gezegd!!
    Kan je lekker al je energie in kwijt...
    Maar 't wordt echt mooi!
    Geniet ervan.

    Dikke knuf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leek

Op zoek naar mijzelf

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2011

een half jaar later...

04 Maart 2011

veilig thuis !

01 Maart 2011

terug in Aussie land

26 Februari 2011

vervolg Christchurh

24 Februari 2011

Christchurch
wijnand

Actief sinds 19 Nov. 2010
Verslag gelezen: 1636
Totaal aantal bezoekers 64998

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 14 Februari 2016

Big 5

01 December 2010 - 03 Maart 2011

Op zoek naar mijzelf

Landen bezocht: