veilig thuis ! - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu veilig thuis ! - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu

veilig thuis !

Door: wijnandpanjer

Blijf op de hoogte en volg wijnand

04 Maart 2011 | Nederland, Leek

Helaas het laatste verslag,ik ben inmiddels veilig geland en begin nu aan mijn integratie proces!Het weer rechts rijden oa.De vlucht verliep goed,ik had een mooi plekje geregeld bij de nooduitgang .Dat betekend veel beenruimte en niemand voor je.Na 14 uur vliegen kwam ik aan in Dubai,daar 3 uur gewacht en vervolgens 6 uur vliegen naar Nederland Daar werd ik opgewacht door mijn familie met een grote spandoek haha.De zon scheen volop en ik dacht dat het wel mee viel met de kou maar dat viel tegen brrr Gezamelijk chinees gegeten en de eerste foto,s bekeken.Al met al was het een geweldig avontuur waar vreugde en helaas ook verdriet elkaar afwisselden.denk aan de vele mensen die zijn omgekomen in Australie met de overstromingen en met de aardbeving in Christchurch.Voor mijzelf ben ik blij dat ik persoonlijk geen gekke dingen heb meegemaakt als ziekte of ongeval.Mijn baard was altijd al een wens en ga hem zeker bewaren.Tja en wie ik ben weet ik natuurlijk wel ,het was zeker een keer goed om eens aan mijzelf te denken,al met al heb ik mijn hoofd heerlijk leeg kunnen maken Bij deze wil ik iedereen bedanken voor zijn of haar medeleven.Mocht je meer foto,s willen zien dan hoor ik het wel.gegroet,Wijnand

• 20 April 2012 - 19:00

Yvonne Schoenmakers:

Hey Wijnand,

Ik heb je reisverslag gelezen tjonge wat een belevenissen prachtige dingen gezien en gedaan, daar kan je idd goed op terug kijken. Leuk om je weer eens te spreken Groetjes Yvonne