vervolg Christchurh - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu vervolg Christchurh - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu

vervolg Christchurh

Door: wijnandpanjer

Blijf op de hoogte en volg wijnand

26 Februari 2011 | Nederland, Leek

Gisteren in Akaroa idd met dolfijnen gezwommen leuke ervaring om ze van zo dichtbij te zien ,het waren niet zulke grote als met kayakken maar wel groter dan menig goudvis, Een andere tour was afgeblazen zodat we nu met genoeg mensen waren!nadie die tijd koffie gedronken bij de open haard het was aardig fris in het water.Na die tijd ben ik teruggereden naar Christchuch eerst naar het vliegtuig om mijn reis na nederland te bevestigen (wat dus niet eens nodig was grr) Vervolgens kijken waar ik de auto in moest leveren maar onderweg waren alle tankstations uitverkocht dus na een lange weg met echt een lege tank kwam ik aan bij het verhuurbedrijf.Niemand te zien en ik moest naar een andere lokatie! ,wel tientallen auto,s .Maar naar de andere lokatie was een probleem politie hield mij tegen.Op de terugweg kom ik toevallig een medewerker tegen en hij zei dat ik de auto gewoon bij de andere neer moest zetten.Hij kwam morgenvroeg.Tja dan maar slapen in een verboden gebied in de bus.Hij kwam vroeg in de ochtend en liep om de bus en zei oke laat de sleutel maar in de uitlaatpijp???Vervolgens kreeg ik een lift naar mijn hostel.Daar heb ik wat banden geplakt en vervolgens door het centrum gecrost zover het mocht.Wat een ellende hier Straten soms wel 80 cm opeens lager.Dikke gaten in de weg van 3 vierkante meter Dan huilende mensen bij een ingestort huis ,diverse mensen pakken hun spullen bij elkaar,het is echt een trieste stemming hier
Ik zal echt blij zijn als ik in het vliegtuig zit.Hier in het hostel is het wel gezellie! Oke een prettig weekend en tot gauw Knuffel X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leek

Op zoek naar mijzelf

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2011

een half jaar later...

04 Maart 2011

veilig thuis !

01 Maart 2011

terug in Aussie land

26 Februari 2011

vervolg Christchurh

24 Februari 2011

Christchurch
wijnand

Actief sinds 19 Nov. 2010
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 64991

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 14 Februari 2016

Big 5

01 December 2010 - 03 Maart 2011

Op zoek naar mijzelf

Landen bezocht: