majors creek village - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu majors creek village - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu

majors creek village

Door: wijnandpanjer

Blijf op de hoogte en volg wijnand

12 December 2010 | Nederland, Leek

de reis is iets gewijzigd ,ik wilde langs de oostkust maar dat komt later wel
zit nu in majors creek bij mijn nicht en haar familie.
eerst wilde ik er niet heen maar heb er nu geen spijt van,wat een wereld hier.
s,morgens hadden ze een crismas party
met de familie van haar man wat een gezellige boel.
maar ik kom tijd te kort om alles aan jullie te schrijven.wat ik zoal beleefd heb ;naar bondi beach geweest
heb boomerang les gehad ,kangeroes gevoerd wel kleintjes maar wel lief!!blue moutains bekeken , the three sisters ,bootreis naar manley gemaakt, een strand aan de andere kant van sydney oh ja natuurlijk de operah house gezien en de harbour bridge,wat een grote brug pfff morgen naar canberra de hoofdstad van australie. heb nu een campervan tot mijn beschikking en heb mijn eerste nacht bij de zee doorgebracht bij jervis bay.ontwaken met parkieten en papagaaien.
het links rijden ondervonden, wat best meeviel,af en toe even de weg aan de rechterkant berijden maar als er dan een auto op je af komt weet je dat je iets fout doet.rechte wegen heb ik nog niet gezien pff.
vanmorgen geprobeerd om een vissie te vangen maar moet eerst meer gewicht aan het snoer hebben.
vanmiddag met nicht louise hier rondgereden en onderweg sprongen de kangeroes over de weg ,ongeveer 5 stuks deze waren dus veel groter later nog een dode wombat gezien
nog even naar de plaatselijke kroeg geweest,wat een gezellige bedoening.
ga nu slapen kan nog wel uren typen.
morgen dus naar canberra
helaas nog geen foto,s word aan gewerkt
tot laters !



  • 12 December 2010 - 12:37

    Kees:

    Foto's, fotos, foto's!!
    Haha, klinkt allemaal erg gaaf!

  • 12 December 2010 - 12:43

    Danny En Julia:

    he paps, klinkt allemaal geweldig.word met de dag meer jaloers.leuk dat je onze familie bezoekt.doe ze de groeten van ons hier uit het koude nederland.blijf genieten en heel veel plezier. Liefs ons

  • 12 December 2010 - 13:25

    Marthie En Aart:

    Wijnand wat leuk dat je daar bent, ik hoop dat je ze nog ziet als je dit leest, doe ze onze hartelijke groeten, en als je nog naar tante Alie wilt, dan moet je het even laten weten dan geef ik je het adres, zij is een zus van je opa panjer, de jongste.
    goeie reis verder, tot mails

  • 12 December 2010 - 13:46

    Aart:

    Hoi Wijnand, leuk om te lezen dat je bij Louisa en Greg was.Zelf ook geweest daar .enne.... die kroeg,
    k,vergeet die niet gauw. t,is net of de tijd daar even stil gestaan heeft, vind je ook niet ? veel plezier nog en gauw tot mails. Ps. Carns is ook een aanrader.gr. Aart.

  • 13 December 2010 - 22:57

    Loes:

    Hoi Wijnand,geweldig om jou reisverhalen te lezen.Wat een belevenissen allemaal super!
    Geniet maar lekker,we blijven je volgen.
    Liefs Hummels

  • 14 December 2010 - 13:38

    Susanne En Rob:

    he pap wat een geweldige verhalen en foto's heb je erbij! Zo te lezen verveel jij je geen moment! Wat een belevenis, ben trots op je! Leuk dat je toch je nicht bent gaan opzoeken. Geniet van de spannende, leuke en onwijs gave momenten die er nog genoeg aan gaan komen! Dikke knuffel van hier!

  • 15 December 2010 - 10:30

    Hanny Van Kampen:

    Hoi Wijnand, wel raar hoor.Rillend van de kou ,stuur ik jou dit berichtje.
    Wat leuk dat je naar familie bent gegaan. En die kangeroes, volgens mij geloof je af en toe je ogen niet. Wat een indrukken. Blijf genieten, hier is alles okee! Liefs Hanny.

  • 18 December 2010 - 16:04

    Marcel Nijland:

    hey mate,super gaaf om je een beetje te kunnen volgen.ben best wel jaloers...lijkt me een prachtig land daar.ga vooral door met die foto's..jaja ook ik wil de hele reis mee beleven.nou ik reageer later nog wel een keer.oh ja..we moeten ook nog samen een brandweerwagen inventariseren..ook in 2011 mogen we dat doen.groetjes van marcel en aukje..laterrrrr

  • 19 December 2010 - 13:29

    Korry:

    hey hoi ,leuk zie het voor de eerste keer ,ik hoorde pas later dat we je konden volgen ,prachtig land zo te horen ,geniet er van .
    groetjes van ons.

  • 19 December 2010 - 17:39

    Esther Snitjer:

    Hoi Wijnand, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt! Foto's zien er erg leuk uit. Ben benieuwd naar alle andere verhalen en foto's die nog komen gaan. Volgens mij is Australie echt mooi! Heel veel plezier nog en blijven genieten he!:) Liefs Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leek

Op zoek naar mijzelf

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2011

een half jaar later...

04 Maart 2011

veilig thuis !

01 Maart 2011

terug in Aussie land

26 Februari 2011

vervolg Christchurh

24 Februari 2011

Christchurch
wijnand

Actief sinds 19 Nov. 2010
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 64992

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 14 Februari 2016

Big 5

01 December 2010 - 03 Maart 2011

Op zoek naar mijzelf

Landen bezocht: