zonnige sydney - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu zonnige sydney - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu

zonnige sydney

Door: wijnandpanjer

Blijf op de hoogte en volg wijnand

09 December 2010 | Nederland, Leek

Hi mate,Na even wat onwennig en misschien wat last van het tijdsverschil,slaaptekort enz ben ik er weer ! inmiddels geinstaleerd in mijn backpackershostel
temperatuur is perfect! s,morgens op het dak met mijn bakkie koffie in het zonnetje.s,nachts benauwd maar we gaan niet klagen als ik de temperaturen hoor in nl.vanmorgen de wekker gezet om mijn dochters te bellen .dochter & schoondochter allebei te gelijk jarig!
hier is het dus 10 uur later! het bellen lukte eerst niet normaal bel je naar nl met 0031 hier dus niet bleek.001131 en dan het nummer zonder 0
straks naar bondi beach het beroemde surfstrand in sydney,morgen naar blue mountains en naar een park waar je koala,s hebt en de kangeroes mag voeren met de hand.vervolgens met een boot weer naar sydney.ben heel benieuwd
Leuk dat iedereen het mee(be)leefd ,thanks X

  • 08 December 2010 - 23:25

    Johanna En Henk:

    Wij willen jou ook nog even van harte feliciteren met de verjaardag van "je dochters".
    Wij wachten met smart weer op je volgende verslag met hopelijk mooie foto's.

  • 09 December 2010 - 10:24

    Maria:

    wat gaaf...
    het gaat goed dus daar in verweggistan.
    Geniet van het mooie weer, wij zitten nu in de sneeuw en ijzel al piept t zonnetje op dit moment even om een donkere wolk.
    Kerst met een zonnetje is vast ook erg bijzonder...
    doeiiii

  • 09 December 2010 - 17:39

    Danny & Julia:

    he paps, jij vermaakt je prima lees ik. met je huisje gaat alles goed ben er dinsdag even geweest. lampje brande toen ik kwam. haha
    heel erg veel plezier

    x

  • 09 December 2010 - 21:08

    Henry & Marjoke:

    Als ik het zo lees het je het prima naar de zin. geniet er van!!

    gr

  • 10 December 2010 - 14:52

    Eveline:

    Blij te horen dat het Tip Top met je gaat!!! En mijn concurent...de phillipina...FOTO's...

    Geniet Wijnand..hier glad & nog 'ns glad...Maar ook gezellig hoor...! Lekker eten bij kaarslicht..en ga zo door...Liefs....Eveline

  • 10 December 2010 - 14:53

    Eveline:

    uiteraard gefeliciteerd met je dochter&schoondochter..lfs E...!

  • 10 December 2010 - 19:54

    Hanny Van Kampen:

    2e berichtje? ik was mijn naam vergeten. Volgens mij heb je het prima naar het zin. Vandaag weer in je auto gereden, ben toch bang dat het gaat bevallen zo'n 2e auto.Om de 2 dagen een verslagje, we kunnen je niet vergeten he? Hier gaat alles goed, op weg naar de kerstdagen, joepie!! Liefs Hanny

  • 12 December 2010 - 15:26

    Marianne:

    Sinterklaas inmiddels vertrokken, dus nu de kerstboom erin. De kou en de gluhwein blijven! dat is wat wij hier "beleven"maar dat valt volledig in het niet bij alles wat jij beleeft!! Geen tijd om na te denken maar gewoon LEVEN!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leek

Op zoek naar mijzelf

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2011

een half jaar later...

04 Maart 2011

veilig thuis !

01 Maart 2011

terug in Aussie land

26 Februari 2011

vervolg Christchurh

24 Februari 2011

Christchurch
wijnand

Actief sinds 19 Nov. 2010
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 64990

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 14 Februari 2016

Big 5

01 December 2010 - 03 Maart 2011

Op zoek naar mijzelf

Landen bezocht: