op zoek naar de Big 5 - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu op zoek naar de Big 5 - Reisverslag uit Leek, Nederland van wijnand panjer - WaarBenJij.nu

op zoek naar de Big 5

Blijf op de hoogte en volg wijnand

20 December 2015 | Nederland, Leek

We zijn er weer.... ,na een aantal jaren van ,,rust" heb ik toch weer de reiskriebels en wil de winter weer overslaan.Nu is dat nog niet echt aan de orde met deze temperaturen.
5 januari ga ik op reis naar Zuid Afrika ,mijn dochter leek dat ook wat en gaat dus ook mee.Halverwege de reis komt haar vriend ook nog en reizen we samen verder.Marian gaat helaas niet mee ivm gezin en werkzaamheden.
2015 was een bewogen jaar ...beëindiging werk bij mijn werkgever waar ik 28 jaar gewerkt heb .Daardoor ook bij de brandweer weg van Leek. Beediging voor de verleende diensten bij de brandweer in de orde van oranje nassau. !! Vervolgens aangenomen bij de brandweer van Winschoten.Mijn huis verkocht in Leek Tja nu maar even uitrusten en weer op adem komen haha
Jullie kunnen weer meegenieten van de reis en ik probeer weer mooie foto,s te maken
Voor iedereen fijne feestdagen !!

  • 20 December 2015 - 19:18

    Marga:

    Hi Wijnand.

    Leuk om zo wat van je te horen. Blij dat t goed met je gaat.

    Ik wens je een goede reis en zal je avonturen volgend.

    Groet
    fijne dagen

    Marga de Leeuw

  • 20 December 2015 - 19:49

    Aalzen&anneke:

    Hee Wijnand, je bent nog niet weg, kijk nu al uit naar je belevenissen

  • 20 December 2015 - 20:24

    Marianne:

    Super Wijnand! Deze reis wordt vast weer een verschrikkelijk leuke uitdaging, je houdt de vaart er wel in zo als ik lees hoe 2015 is verlopen. Ik wens jou en je gezin hele gezellige 'warme' feestdagen en kijk uit naar je reisverslag met foto's! Groetjes, Marianne

  • 21 December 2015 - 15:21

    Anja Van Der Laan:

    Wat gaaf Wijnand, we gaan je zeker volgen!
    Heel veel plezier,

    Groeten Johnny en Anja van der Laan

  • 31 December 2015 - 12:09

    Annie:

    ik wens je heel veel plezier en kom heel terug

  • 02 Januari 2016 - 10:37

    Aart En Marthie:

    He Wijnand
    Leuk om van je te horen, we proberen je te volgen en zijn benieuwd, toch de panjer kriebels die weer opspelen, heel veel reisplezier!

  • 05 Januari 2016 - 23:05

    Erik:

    Geniet ervan.


  • 09 Januari 2016 - 15:16

    Erik & Catharina:

    Hoi Wijnand,

    Fijne vakantie in Afrika met je dochter! Kaartje sturen he!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wijnand

Actief sinds 19 Nov. 2010
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 64978

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 14 Februari 2016

Big 5

01 December 2010 - 03 Maart 2011

Op zoek naar mijzelf

Landen bezocht: